Konspirasjon

Bloggere og whining.

Er det fler enn meg som leser blogger og kommer daglig over mange poster som lyder slik; Hva er vitsen å blogge om ingen leser? Jeg sletter bloggen min hvis ingen leser eller kommenterer. Jeg opplever mye hat så sletter meg… Flere som irriterer seg over dette?

Hvis du lager en blogg så er du fullt klar over at bloggen blir ikke blir populær av seg selv. En blogg må jobbes mye med, og det krever en god del, det er ikke for alle. Hvis du ikke klarer å få bloggen din populær, i en verden med 1million blogger, så er det kun din egen feil. Det nytter ikke å whine i innlegg for å få den oppmerksomheten du søker. Hvis du føler at du må slette bloggen, slett den. Du trenger ikke prøve å få hele verden til å synes synd på deg først. 

Hele tiden er det bloggere som sier de sletter bloggen sin fordi de opplever hat. Slik har det alltid vært. Nettroll har alltid eksistert og kommer slltid til å gjøre det. Lager du en offentlig blogg så må du forvente at det kommer troll også. Hva kan du gjøre? Skru på godkjenning av kommentarer, så får du bare de snille 🙂

Jeg synes norske bloggere må skjerpe seg og bli mer hardhuded! Prøv heller, istedenfor å whine til alle og enhver.

Hva tenker du?
#blogg #blogging #bloggin
  

One thought on “Bloggere og whining.

Legg igjen en kommentar

